De discussie op de appgroep richt zich met name op de Rode Lantaarn. Om ook dit te faciliteren hebben we hier suggesties om jezelf optimaal voor te bereiden op het onderdeel ' Indekken'. 

- Mijn werk is één grote chaos. Trainen zit er niet of nauwelijks in.

- Recentelijk wat ziek geweest. Kwakkelen is een slechte voorbereiding.

- Het is nog best vroeg donker en ik moet 's avonds trainen. Dit komt dus veel te vroeg.

- Dat hele 'e-sporten' is niks voor mij en ik neem dat 'Ik blijf thuis' erg serieus.

- Tjonge jonge wat slapen de kinderen slecht. Ik dus ook. De triathlon verlies ik in bed.

- Hopelijk heb ik niet al te veel last van het kuchje waar ik nu al weken mee loop. Dramatisch vormpeil.

- De laatste keren dat ik trainde was ik niet vooruit te branden.

- Geen enkele motivatie om mezelf pijn te doen. Het is toch meer een gevalletje 'bezig blijven'.

- Mijn fiets heeft kuren. Het zadel kraakt, de derailleur schakelt niet goed, steeds wat nieuws. Dat wordt niets.

- Sowieso is de maand mei niet mijn maand. Mijn piek ligt veel later.

- In m'n eentje kan ik niet echt diep gaan, dit wordt niks.

- Overigens ben ik recentelijk panisch voor mensen om me heen dus zelfs met enige afstand, is presteren niet mogelijk.

- Drie keer opnieuw opladen om te sporten is teveel. Als het niet op dezelfde dag is, heb ik er weinig vertrouwen in.

- Ik keek op Strava en zag iedereen topfit zijn, schrijf mij maar op voor de Rode Lantaarn.

Additional information